Η σκηνή, τα φώτα και οι κάμερες πάνε περίπατο. Το νέο «όπλο» της Μελίνας Νικολαΐδη είναι ένα e‑shop και όχι, δεν το τρέχει μόνη της.
Δίπλα της η μαμά, γιατί ποιος χρειάζεται συμβουλές επιχειρηματικότητας καλύτερες από τις δικές της;
Η 21χρονη κόρη της Δέσποινας Βανδή φαίνεται αποφασισμένη να κάνει το πρώτο της επιχειρηματικό βήμα, και μάλιστα με κεφάλαιο που μυρίζει… επένδυση: περίπου 100.000 ευρώ, από τα οποία η Βανδή έχει ήδη βάλει τα 60.000. Το προϊόν; Καλλυντικά. Το brand; Bold & Brave (ή, όπως θα μπορούσαμε να το πούμε, «φρέσκια ομορφιά με μαμά supervision»).
Αν αναρωτιέσαι ποιος κάνει τη δουλειά, οι πληροφορίες μιλούν για ένα οικογενειακό «team effort»: η Βανδή ως διαχειρίστρια, η Μελίνα ως το πρόσωπο και πιθανώς η ιδέα και το όνομα που θα πουλήσει. Στην ουσία, είναι το κλασικό combo «όνομα + κεφάλαιο + δόση νεότητας».
Και φυσικά, όπως κάθε νέο εγχείρημα, υπάρχουν ρίσκα. Το e‑shop θα χρειαστεί στρατηγική, προώθηση και φρέσκες ιδέες για να ξεχωρίσει από τα εκατοντάδες άλλα online καλλυντικά που ήδη γεμίζουν τα inbox μας. Αλλά η αλήθεια είναι μία: όταν το όνομα της μαμάς φοράει τα «επιχειρηματικά γυαλιά», ο ανταγωνισμός καλύτερα να κρατήσει μια απόσταση ασφαλείας.
Από τη μουσική στην ομορφιά, η Μελίνα δείχνει ότι η σκηνή δεν είναι το μόνο της πεδίο. Και όπως φαίνεται, το πρώτο της βήμα στο επιχειρείν είναι τόσο λαμπερό όσο ένα καλό highlighter.

